Je hebt gezocht op '24���������KaKaoTalk:Vb20���������������������������'
40 resultaten gevonden
Resultaten van 1 tot 10
  • Wat moet ik doen als er meer dan € 20 op mijn verlopen persoonlijke kaart staat?

    Wat moet ik doen als er meer dan € 20 op mijn verlopen persoonlijke kaart staat? Je kunt online maximaal € 20 terugvragen. Staat er meer dan € 20 op je verlopen persoonlijke kaart? Lees verder.
  • Reizen met een visuele beperking

    Reizen met een visuele beperking Voor reizigers met een visuele beperking is het vaak moeilijk om te weten of het betalen met de OV-chipkaart goed gaat. Mensen met een visuele beperking kunnen daarom kiezen uit verschillende kaarten en reisproducten om te reizen in het OV.
  • Iemand ophalen of uitzwaaien

    Iemand ophalen of uitzwaaien Wil je iemand ophalen of uitzwaaien op het perron? Dat kan natuurlijk. Je hebt wel een OV-chipkaart nodig met saldo erop en je moet inchecken en uitchecken binnen 20 minuten. Inchecken en uitchecken binnen 20 minuten Om iemand op te halen of uit te zwaaien op een station, moet je inchecken met je OV-chipkaart.
  • Nieuws

    Nieuws Studenten opgelet! 8-aug-2018 Begin je binnenkort met studeren? Controleer nog even of je alle stappen hebt gezet om je studentenreisproduct te gebruiken! Lees meer > Jouw privacy is belangrijk 25-mei-2018 Zoals je misschien wel weet geldt sinds 25 mei de nieuwe Europese privacywet: de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG). Wij vinden jouw privacy heel belangrijk.
  • Hoeveel saldo moet ik op mijn kaart hebben staan bij NS?

    Hoeveel saldo moet ik op mijn kaart hebben staan bij NS? Je hebt minimaal het instaptarief nodig op je kaart. Alleen dan kun je reizen bij NS. Het instaptarief is € 10 voor reizigers met een abonnement van NS. Het instaptarief is € 20 voor overige reizigers.
  • Hoe maak ik mijn OV-chipaccount actief?

    Hoe maak ik mijn OV-chipaccount actief? Als je een OV-chipaccount aanmaakt, vul je een e-mailadres in. Op dit adres ontvang je een bevestiging. In de e-mail staat een link. Klik binnen 24 uur op deze link. Vul je gebruikersnaam in en klik op 'Activeer account'. Je account is nu actief.
  • Landelijke reisproducten

    Landelijke reisproducten Je kunt de landelijke reisproducten Altijd Korting, Netabonnement, Sentire en OV Voordeel bij je vervoerder kopen. Hieronder lees je per product waar je ze koopt. Altijd korting 1 maand Altijd Korting is een reisproduct dat 20% of 40% korting geeft in bus, tram en metro in heel Nederland.
  • How do I activate my OV-chip account?

    How do I activate my OV-chip account? You enter an email address when you register for an OV-chip account. You will receive a confirmation email to this address. There is a link in the email. Click on this link within 24 hour. Your account is now activated. If you cannot see a link in the email, copy the whole line from http to the code.
  • How much credit do I need to have on my pass to travel with NS?

    How much credit do I need to have on my pass to travel with NS? You will need to have at least the boarding fare on your card. Otherwise you will not be able to travel with NS. The boarding fare is €10 for passengers with an NS pass. The boarding fare is €20 for other passengers.
  • Bestel saldo

    Bestel online saldo voor je OV-chipkaart. Je betaalt via iDEAL. Je hoeft het saldo daarna alleen nog maar op je kaart te zetten bij een ophaalautomaat.