Je hebt gezocht op '������������������������KaKaotalk:ZA31������������������������,���������������20���,���������������������,������������������,���������������������'
30 resultaten gevonden
Resultaten van 1 tot 10
  • Wat moet ik doen als er meer dan € 20 op mijn verlopen persoonlijke kaart staat?

    Wat moet ik doen als er meer dan € 20 op mijn verlopen persoonlijke kaart staat? Je kunt online maximaal € 20 terugvragen. Staat er meer dan € 20 op je verlopen persoonlijke kaart? Lees verder.
  • Responsible disclosure

    Responsible disclosure Translink draagt met de OV-chipkaart eraan bij dat reizigers elke dag veilig en makkelijk reizen met het openbaar vervoer. De beveiliging van de OV-chipkaart heeft de hoogste prioriteit bij Translink. Uiteraard vindt Translink het ook belangrijk dat de eigen ICT-systemen veilig zijn.
  • Iemand ophalen of uitzwaaien

    Iemand ophalen of uitzwaaien Wil je iemand ophalen of uitzwaaien op het perron? Dat kan natuurlijk. Je hebt wel een OV-chipkaart nodig met saldo erop en je moet inchecken en uitchecken binnen 20 minuten. Inchecken en uitchecken binnen 20 minuten Om iemand op te halen of uit te zwaaien op een station, moet je inchecken met je OV-chipkaart.
  • De koppelcode wordt niet geaccepteerd. Wat nu?

    De koppelcode wordt niet geaccepteerd. Wat nu? Controleer of: Je de juiste code invoert. Jij of degene wiens kaart je wilt koppelen heeft de code per mail ontvangen. De code bestaat uit zes cijfers. De code nog wel geldig is. 31 dagen na de aanvraag verloopt de code.
  • Hoeveel saldo moet ik op mijn kaart hebben staan bij NS?

    Hoeveel saldo moet ik op mijn kaart hebben staan bij NS? Je hebt minimaal het instaptarief nodig op je kaart. Alleen dan kun je reizen bij NS. Het instaptarief is € 10 voor reizigers met een abonnement van NS. Het instaptarief is € 20 voor overige reizigers.
  • Landelijke reisproducten

    Landelijke reisproducten Je kunt de landelijke reisproducten Altijd Korting, Netabonnement, Sentire en OV Voordeel bij je vervoerder kopen. Hieronder lees je per product waar je ze koopt. Altijd korting 1 maand Altijd Korting is een reisproduct dat 20% of 40% korting geeft in bus, tram en metro in heel Nederland.
  • The link code was not accepted. What should I do?

    The link code was not accepted. What should I do? If the link code is not accepted, please check whether: You have entered the correct code. You or the person whose card you want to link will have received the code by email or post. The code is made up of six digits; The code is still valid.
  • How much credit do I need to have on my pass to travel with NS?

    How much credit do I need to have on my pass to travel with NS? You will need to have at least the boarding fare on your card. Otherwise you will not be able to travel with NS. The boarding fare is €10 for passengers with an NS pass. The boarding fare is €20 for other passengers.
  • Bestel saldo

    Bestel online saldo voor je OV-chipkaart. Je betaalt via iDEAL. Je hoeft het saldo daarna alleen nog maar op je kaart te zetten bij een ophaalautomaat.
  • Instap- en basistarief

    Instap- en basistarief Wanneer je op saldo reist, wordt bij het inchecken een instaptarief van je saldo afgeschreven. Bij het uitchecken wordt het instaptarief teruggestort en worden de gereisde kilometers in rekening gebracht. Als je niet uitcheckt, betaal je dus het volledige instaptarief. Hoe hoog is het instaptarief? Hieronder zie je de huidige instaptarieven.