Je hebt gezocht op '������������������������KaKaotalk:ZA31������������������������,���������������20���,���������������������,������������������,���������������������'
18 resultaten gevonden
Resultaten van 1 tot 10
  • Wat moet ik doen als er meer dan € 20 op mijn verlopen persoonlijke kaart staat?

    Wat moet ik doen als er meer dan € 20 op mijn verlopen persoonlijke kaart staat? Je kunt online maximaal € 20 terugvragen. Staat er meer dan € 20 op je verlopen persoonlijke kaart? Lees verder.
  • De koppelcode wordt niet geaccepteerd. Wat nu?

    De koppelcode wordt niet geaccepteerd. Wat nu? Controleer of: Je de juiste code invoert. Jij of degene wiens kaart je wilt koppelen heeft de code per mail ontvangen. De code bestaat uit zes cijfers. De code nog wel geldig is. 31 dagen na de aanvraag verloopt de code.
  • Hoeveel saldo moet ik op mijn kaart hebben staan bij NS?

    Hoeveel saldo moet ik op mijn kaart hebben staan bij NS? Je hebt minimaal het instaptarief nodig op je kaart. Alleen dan kun je reizen bij NS. Het instaptarief is € 10 voor reizigers met een abonnement van NS. Het instaptarief is € 20 voor overige reizigers.
  • The link code was not accepted. What should I do?

    The link code was not accepted. What should I do? If the link code is not accepted, please check whether: You have entered the correct code. You or the person whose card you want to link will have received the code by email or post. The code is made up of six digits; The code is still valid.
  • How much credit do I need to have on my pass to travel with NS?

    How much credit do I need to have on my pass to travel with NS? You will need to have at least the boarding fare on your card. Otherwise you will not be able to travel with NS. The boarding fare is €10 for passengers with an NS pass. The boarding fare is €20 for other passengers.
  • Hoe vraag ik automatisch opladen aan?

    Hoe vraag ik automatisch opladen aan? Wil je altijd genoeg saldo? Dit kan met automatisch opladen. Als je saldo niet hoog genoeg is voor het instaptarief of de ritprijs, wordt automatisch een bedrag op je kaart geladen. Dit wordt vervolgens afgeschreven van je rekening. Je kunt kiezen uit een oplaadbedrag van € 10, € 20 of € 50.
  • Wanneer schrijven jullie een bedrag voor automatisch opladen van mijn rekening?

    Wanneer schrijven jullie een bedrag voor automatisch opladen van mijn rekening? Maak je gebruik van automatisch opladen? Je kaart wordt dan automatisch opgeladen als je niet genoeg saldo hebt om het instaptarief of de ritprijs te betalen.
  • Ik heb een persoonlijke kaart die automatisch opgeladen wordt met € 10 en ik wil met NS reizen. Wat moet ik doen?

    Ik heb een persoonlijke kaart die automatisch opgeladen wordt met € 10 en ik wil met NS reizen. Wat moet ik doen? Reis je op saldo met NS? Je kunt gewoon inchecken. Als je incheckt met te weinig saldo voor het instaptarief, wordt de OV-chipkaart automatisch opgeladen met
  • When will you debit an automatic reloading amount from my account?

    When will you debit an automatic reloading amount from my account? Your OV-chipkaart will be automatically reloaded if you do not have enough credit on your card to pay the boarding fare* when you check in. Your card will be reloaded immediately with your chosen amount (€ 10, € 20 or € 50). We lend you this amount.
  • Hoe laad ik de OV-chipkaart op?

    Hoe laad ik de OV-chipkaart op? Je kunt je OV-chipkaart op verschillende manieren opladen. Je kunt kiezen voor automatisch opladen zodat je nooit meer hoeft na te denken over saldo. Of je laadt je kaart op bij een oplaadautomaat op het station. Kies voor jou de handigste manier.