Je hebt gezocht op '���������������������������Talk:vb20���������������������,������������������,������������,������������,������op'
105 resultaten gevonden
Resultaten van 1 tot 10
  • Wat moet ik doen als er meer dan € 20 op mijn verlopen persoonlijke kaart staat?

    Wat moet ik doen als er meer dan € 20 op mijn verlopen persoonlijke kaart staat? Je kunt online maximaal € 20 terugvragen. Staat er meer dan € 20 op je verlopen persoonlijke kaart? Lees verder.
  • Hoe laad ik de OV-chipkaart op?

    Hoe laad ik de OV-chipkaart op? Je kunt je OV-chipkaart op verschillende manieren opladen. Je kunt kiezen voor automatisch opladen zodat je nooit meer hoeft na te denken over saldo. Of je laadt je kaart op bij een oplaadautomaat op het station. Kies voor jou de handigste manier.
  • Hoe zet ik het studentenreisproduct op mijn kaart?

    Koppel je reisproduct en haal het op bij een automaat.
  • Hoe weet ik of er nog saldo op mijn kaart staat?

    Hoe weet ik of er nog saldo op mijn kaart staat? Daar kun je zelf niet meer achter komen, omdat de kaart al langer dan een jaar is verlopen. En van kaarten die langer dan een jaar zijn verlopen, hebben we geen gegevens meer in onze systemen. We hebben dus je kaart nodig en gebruiken speciale apparatuur om na te gaan of er nog geld op staat.
  • Waar zet ik automatisch opladen op mijn kaart (activeren)?

    Waar zet ik automatisch opladen op mijn kaart (activeren)? Nadat je automatisch opladen hebt aangevraagd, zet je het nog (eenmalig) aan op je kaart. Dit noemen wij activeren. Je doet dit bij een ophaalautomaat. Dit kan tot drie maanden na de aanvraag. Zoek een ophaalautomaat in de buurt .
  • Wat is het studentenreisproduct en wanneer heb ik er recht op?

    Wat is het studentenreisproduct en wanneer heb ik er recht op? Met het studentenreisproduct reis je  gratis of met korting  met het openbaar vervoer tussen kamer, opleiding en thuis.  Aanvragen De reis naar je opleiding begint bij het aanvragen van het studentenreisproduct via Mijn DUO.
  • Hoeveel saldo moet ik op mijn kaart hebben staan bij NS?

    Hoeveel saldo moet ik op mijn kaart hebben staan bij NS? Je hebt minimaal het instaptarief nodig op je kaart. Alleen dan kun je reizen bij NS. Het instaptarief is € 10 voor reizigers met een abonnement van NS. Het instaptarief is € 20 voor overige reizigers.
  • Gegevens op de kaartinformatiepagina worden niet getoond/kloppen niet. Hoe kan dit?

    Gegevens op de kaartinformatiepagina worden niet getoond/kloppen niet. Hoe kan dit? Geen gegevens zichtbaar Zie je geen transacties? Dat kan de volgende oorzaken hebben: - je hebt nog niet gereisd met deze kaart. - je hebt de afgelopen 18 maanden niet gereisd.
  • Waar moet ik op letten bij het uploaden van mijn foto?

    Waar moet ik op letten bij het uploaden van mijn foto? Aan welke eisen moet mijn foto voldoen? De foto moet van diegene zijn die met de OV-chipkaart gaat reizen; De foto moet goedgelijkend en van recente datum zijn; Het volledige gezicht moet recht van voren zichtbaar zijn zodat alle kenmerken van het gezicht (kin, mond, neus, ogen
  • Ik betaal voor het automatisch opladen op de kaart van iemand anders. Hoe kan ik de transacties bekijken?

    Ik betaal voor het automatisch opladen op de kaart van iemand anders. Hoe kan ik de transacties bekijken? Je betaalt voor automatisch opladen op de kaart van bijvoorbeeld je kind, partner of ouder. Je kind/partner/ouder is dan kaarthouder.