Je hebt gezocht op '���������������������������������:pc53���24������ ������������ ������'
17 resultaten gevonden
Resultaten van 1 tot 10
  • Cookie statement

    Cookie statement OV-chipkaart.nl gebruikt marketingcookies om je bezoek aan onze website zo makkelijk en persoonlijk mogelijk maken. Deze willen we plaatsen om ervoor te zorgen dat je relevante OV-chipkaart advertenties op andere websites te zien krijgt. Wil je dit liever niet? Dan plaatsen we alleen essentiële- en analytische cookies, deze leggen geen gegevens vast
  • Hoe maak ik mijn OV-chipaccount actief?

    Hoe maak ik mijn OV-chipaccount actief? Als je een OV-chipaccount aanmaakt, vul je een e-mailadres in. Op dit adres ontvang je een bevestiging. In de e-mail staat een link. Klik binnen 24 uur op deze link. Vul je gebruikersnaam in en klik op 'Activeer account'. Je account is nu actief.
  • How do I activate my OV-chip account?

    How do I activate my OV-chip account? You enter an email address when you register for an OV-chip account. You will receive a confirmation email to this address. There is a link in the email. Click on this link within 24 hour. Your account is now activated. If you cannot see a link in the email, copy the whole line from http to the code.
  • De website wordt niet goed weergegeven. Hoe kan dat?

    De website wordt niet goed weergegeven. Hoe kan dat? Als deze website niet goed wordt weergegeven of je bepaalde processen niet goed kunt uitvoeren, dan kan dat komen doordat je een verouderde browser gebruikt. Oudere browserversies zijn onveiliger en bevatten fouten die niet meer door de leverancier worden opgelost.
  • Toeristen

    Toeristen Er is geen aparte OV-chipkaart voor toeristen. Als toerist koop je een anonieme OV-chipkaart of een wegwerpchipkaart. Je kunt beide kaarten kopen bij een balie van een vervoerder, de automaat op het station, een tabaks- en gemakszaak of een supermarkt. Koop een OV-chipkaart Je kunt kiezen uit een anonieme OV-chipkaart of een wegwerpchipkaart.  Gebruik Uitleg Anonieme
  • Ik kan niet inloggen in mijn account. Wat nu?

    Ik kan niet inloggen in mijn account. Wat nu? Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je niet kunt inloggen. De meest voorkomende redenen zijn: Je hebt nog geen account aangemaakt. Je kunt heel eenvoudig een OV-chipaccount aanmaken . Je bent je inloggegevens vergeten.
  • Ik betaal voor het automatisch opladen op de kaart van iemand anders. Hoe kan ik de transacties bekijken?

    Ik betaal voor het automatisch opladen op de kaart van iemand anders. Hoe kan ik de transacties bekijken? Je betaalt voor automatisch opladen op de kaart van bijvoorbeeld je kind, partner of ouder. Je kind/partner/ouder is dan kaarthouder.
  • The website is not displaying correctly. Why is this?

    The website is not displaying correctly. Why is this? If this website is not displaying correctly or you cannot carry certain processes out correctly, this could be because you are using an older browser. Older browser versions are less safe and contain errors that are no longer fixed by the supplier.
  • I pay for the automatic reloading on someone else's card. How can I view the transactions?

    I pay for the automatic reloading on someone else's card. How can I view the transactions? You are the account holder if you pay for automatic reloading on a card belonging to someone else. Such as your child, partner or parent.
  • Reizen met een visuele beperking

    Reizen met een visuele beperking Voor reizigers met een visuele beperking is het vaak moeilijk om te weten of het betalen met de OV-chipkaart goed gaat. Mensen met een visuele beperking kunnen daarom kiezen uit verschillende kaarten en reisproducten om te reizen in het OV.