Je hebt gezocht op '������������������������������������������������:zA31���24������ ������������ ������ ������/������ ���������������������,������������������,������������������,���������������������'
18 resultaten gevonden
Resultaten van 1 tot 10
  • Responsible disclosure

    Responsible disclosure Translink draagt met de OV-chipkaart eraan bij dat reizigers elke dag veilig en makkelijk reizen met het openbaar vervoer. De beveiliging van de OV-chipkaart heeft de hoogste prioriteit bij Translink. Uiteraard vindt Translink het ook belangrijk dat de eigen ICT-systemen veilig zijn.
  • Service en contact

    Veel van de vragen die door onze klantenservice worden beantwoord, zijn ook eenvoudig terug te vinden op onze website. Bekijk de top 3 vragen en vind het antwoord online.
  • De koppelcode wordt niet geaccepteerd. Wat nu?

    De koppelcode wordt niet geaccepteerd. Wat nu? Controleer of: Je de juiste code invoert. Jij of degene wiens kaart je wilt koppelen heeft de code per mail ontvangen. De code bestaat uit zes cijfers. De code nog wel geldig is. 31 dagen na de aanvraag verloopt de code.
  • Hoe maak ik mijn OV-chipaccount actief?

    Hoe maak ik mijn OV-chipaccount actief? Als je een OV-chipaccount aanmaakt, vul je een e-mailadres in. Op dit adres ontvang je een bevestiging. In de e-mail staat een link. Klik binnen 24 uur op deze link. Vul je gebruikersnaam in en klik op 'Activeer account'. Je account is nu actief.
  • How do I activate my OV-chip account?

    How do I activate my OV-chip account? You enter an email address when you register for an OV-chip account. You will receive a confirmation email to this address. There is a link in the email. Click on this link within 24 hour. Your account is now activated. If you cannot see a link in the email, copy the whole line from http to the code.
  • The link code was not accepted. What should I do?

    The link code was not accepted. What should I do? If the link code is not accepted, please check whether: You have entered the correct code. You or the person whose card you want to link will have received the code by email or post. The code is made up of six digits; The code is still valid.
  • De website wordt niet goed weergegeven. Hoe kan dat?

    De website wordt niet goed weergegeven. Hoe kan dat? Als deze website niet goed wordt weergegeven of je bepaalde processen niet goed kunt uitvoeren, dan kan dat komen doordat je een verouderde browser gebruikt. Oudere browserversies zijn onveiliger en bevatten fouten die niet meer door de leverancier worden opgelost.
  • Toeristen

    Toeristen Er is geen aparte OV-chipkaart voor toeristen. Als toerist koop je een anonieme OV-chipkaart of een wegwerpchipkaart. Je kunt beide kaarten kopen bij een balie van een vervoerder, de automaat op het station, een tabaks- en gemakszaak of een supermarkt. Koop een OV-chipkaart Je kunt kiezen uit een anonieme OV-chipkaart of een wegwerpchipkaart.  Gebruik Uitleg Anonieme
  • Ik kan niet inloggen in mijn account. Wat nu?

    Ik kan niet inloggen in mijn account. Wat nu? Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je niet kunt inloggen. De meest voorkomende redenen zijn: Je hebt nog geen account aangemaakt. Je kunt heel eenvoudig een OV-chipaccount aanmaken . Je bent je inloggegevens vergeten.
  • Ik betaal voor het automatisch opladen op de kaart van iemand anders. Hoe kan ik de transacties bekijken?

    Ik betaal voor het automatisch opladen op de kaart van iemand anders. Hoe kan ik de transacties bekijken? Je betaalt voor automatisch opladen op de kaart van bijvoorbeeld je kind, partner of ouder. Je kind/partner/ouder is dan kaarthouder.