Je hebt gezocht op '���������������������������:po03���'
4 resultaten gevonden
Resultaten van 1 tot 10
  • Er is een automatische incasso mislukt. Wat moet ik doen?

    Er is een automatische incasso mislukt. Wat moet ik doen? Als het niet gelukt is om het bedrag voor automatisch opladen of de kosten van een vervangende OV-chipkaart te incasseren, ontvang je een brief of e-mail van Administratie OV-chipkaart. Er volgt geen tweede incassopoging.
  • Mijn saldo is geblokkeerd. Wat nu?

    Mijn saldo is geblokkeerd. Wat nu? Als je gebruikmaakt van automatisch opladen en je saldo is geblokkeerd, dan heb je een betalingsachterstand. Je hebt ons gemachtigd om de oplaadbedragen van je rekening af te schrijven, maar de incasso is mislukt. Er volgt geen tweede incassopoging. Je hebt een e-mail of brief ontvangen over deze mislukte incasso('s).
  • An automatic collection has failed. What should I do?

    An automatic collection has failed. What should I do? If it has not been possible to collect the amount for automatic reloading or the cost for a replacement OV-chipkaart, you will receive a letter or email from the OV-chipkaart Administration Department. A second collection attempt will not be made.
  • My credit has been blocked. What should I do?

    My credit has been blocked. What should I do? Automatic reloading is activated on your OV-chipkaart. We were unable to collect the reloading amount from your bank account. You received an email or letter informing you of the failed collection(s). We have not yet received a (total) payment from you.