Je hebt gezocht op '호텔 데이 유즈(Talk:Za32)24시간 언제든지 연락하세요에이런기능이있었다고/frontendrequest=true/secure=true?진짜쉬운데아무도모르는꿀팁'
19 resultaten gevonden
Resultaten van 1 tot 10
  • Responsible disclosure

    Responsible disclosure Translink draagt met de OV-chipkaart eraan bij dat reizigers elke dag veilig en makkelijk reizen met het openbaar vervoer. De beveiliging van de OV-chipkaart heeft de hoogste prioriteit bij Translink. Uiteraard vindt Translink het ook belangrijk dat de eigen ICT-systemen veilig zijn.
  • How do I know if the email I received comes from you?

    How do I know if the email I received comes from you? Unfortunately it sometimes happens that internet criminals misuse OV-chipkaart or Translink’s name and logo. They then send emails in which they try to gather our customers’ personal details. It can have unpleasant consequences if you become a victim of this.
  • Service en contact

    Veel van de vragen die door onze klantenservice worden beantwoord, zijn ook eenvoudig terug te vinden op onze website. Bekijk de top 3 vragen en vind het antwoord online.
  • Bellen vanuit het buitenland

    Je kunt contact met ons opnemen via onderstaande telefoonnummers. België: +32 2 808 1524, Duitsland: +49 30 3 080 8170, Luxemburg: +35 22 786 0019. Dit zijn vaste nummers. Je betaalt hiervoor het lokale tarief dat in jouw land geldt.
  • De website wordt niet goed weergegeven. Hoe kan dat?

    De website wordt niet goed weergegeven. Hoe kan dat? Als deze website niet goed wordt weergegeven of je bepaalde processen niet goed kunt uitvoeren, dan kan dat komen doordat je een verouderde browser gebruikt. Oudere browserversies zijn onveiliger en bevatten fouten die niet meer door de leverancier worden opgelost.
  • Toeristen

    Toeristen Er is geen aparte OV-chipkaart voor toeristen. Als toerist koop je een anonieme OV-chipkaart of een wegwerpchipkaart. Je kunt beide kaarten kopen bij een balie van een vervoerder, de automaat op het station, een tabaks- en gemakszaak of een supermarkt. Koop een OV-chipkaart Je kunt kiezen uit een anonieme OV-chipkaart of een wegwerpchipkaart.  Gebruik Uitleg Anonieme
  • Ik kan niet inloggen in mijn account. Wat nu?

    Ik kan niet inloggen in mijn account. Wat nu? Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je niet kunt inloggen. De meest voorkomende redenen zijn: Je hebt nog geen account aangemaakt. Je kunt heel eenvoudig een OV-chipaccount aanmaken . Je bent je inloggegevens vergeten.
  • Ik betaal voor het automatisch opladen op de kaart van iemand anders. Hoe kan ik de transacties bekijken?

    Ik betaal voor het automatisch opladen op de kaart van iemand anders. Hoe kan ik de transacties bekijken? Je betaalt voor automatisch opladen op de kaart van bijvoorbeeld je kind, partner of ouder. Je kind/partner/ouder is dan kaarthouder.
  • I have lost my OV-chipkaart. What should I do?

    I have lost my OV-chipkaart. What should I do? Personal OV-chipkaart Block your personal OV-chipkaart as soon as possible. You can do this easily through your OV-chip account . We will block your personal card for further use within 24 hours of your notification. You can apply for a replacement card straight away. This costs € 11.
  • I pay for the automatic reloading on someone else's card. How can I view the transactions?

    I pay for the automatic reloading on someone else's card. How can I view the transactions? You are the account holder if you pay for automatic reloading on a card belonging to someone else. Such as your child, partner or parent.