Je hebt gezocht op '창원출장안마【katalk:PC53】24시간 언제든지 예약 신용/믿음 안전'
10 resultaten gevonden
Resultaten van 1 tot 10
  • Hoe maak ik mijn OV-chipaccount actief?

    Hoe maak ik mijn OV-chipaccount actief? Als je een OV-chipaccount aanmaakt, vul je een e-mailadres in. Op dit adres ontvang je een bevestiging. In de e-mail staat een link. Klik binnen 24 uur op deze link. Vul je gebruikersnaam in en klik op 'Activeer account'. Je account is nu actief.
  • How do I activate my OV-chip account?

    How do I activate my OV-chip account? You enter an email address when you register for an OV-chip account. You will receive a confirmation email to this address. There is a link in the email. Click on this link within 24 hour. Your account is now activated. If you cannot see a link in the email, copy the whole line from http to the code.
  • De website wordt niet goed weergegeven. Hoe kan dat?

    De website wordt niet goed weergegeven. Hoe kan dat? Als deze website niet goed wordt weergegeven of je bepaalde processen niet goed kunt uitvoeren, dan kan dat komen doordat je een verouderde browser gebruikt. Oudere browserversies zijn onveiliger en bevatten fouten die niet meer door de leverancier worden opgelost.
  • Ik kan niet inloggen in mijn account. Wat nu?

    Ik kan niet inloggen in mijn account. Wat nu? Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je niet kunt inloggen. De meest voorkomende redenen zijn: Je hebt nog geen account aangemaakt. Je kunt heel eenvoudig een OV-chipaccount aanmaken . Je bent je inloggegevens vergeten.
  • Ik betaal voor het automatisch opladen op de kaart van iemand anders. Hoe kan ik de transacties bekijken?

    Ik betaal voor het automatisch opladen op de kaart van iemand anders. Hoe kan ik de transacties bekijken? Je betaalt voor automatisch opladen op de kaart van bijvoorbeeld je kind, partner of ouder. Je kind/partner/ouder is dan kaarthouder.
  • The website is not displaying correctly. Why is this?

    The website is not displaying correctly. Why is this? If this website is not displaying correctly or you cannot carry certain processes out correctly, this could be because you are using an older browser. Older browser versions are less safe and contain errors that are no longer fixed by the supplier.
  • I pay for the automatic reloading on someone else's card. How can I view the transactions?

    I pay for the automatic reloading on someone else's card. How can I view the transactions? You are the account holder if you pay for automatic reloading on a card belonging to someone else. Such as your child, partner or parent.
  • Er is een automatische incasso mislukt. Wat moet ik doen?

    Er is een automatische incasso mislukt. Wat moet ik doen? Als het niet gelukt is om het bedrag voor automatisch opladen of de kosten van een vervangende OV-chipkaart te incasseren, ontvang je een brief of e-mail van Administratie OV-chipkaart. Er volgt geen tweede incassopoging.
  • Hoe weet ik of een e-mail echt van jullie komt?

    Hoe weet ik of een e-mail echt van jullie komt? Het komt helaas weleens voor dat internetcriminelen de naam en het logo van de OV-chipkaart (of van Translink, het bedrijf achter de OV-chipkaart) misbruiken. Zij sturen dan e-mails waarmee ze persoonlijke gegevens van onze klanten proberen te verzamelen.
  • An automatic collection has failed. What should I do?

    An automatic collection has failed. What should I do? If it has not been possible to collect the amount for automatic reloading or the cost for a replacement OV-chipkaart, you will receive a letter or email from the OV-chipkaart Administration Department. A second collection attempt will not be made.