Je hebt gezocht op '용인출장예약금【katalk:Za32】24시간 언제든지 예약 신용/믿음 안전www.za32.net●강남안마 조밤 조선의'
12 resultaten gevonden
Resultaten van 1 tot 10
  • Gebruikersvoorwaarden OV-chipkaart-app

    Gebruikersvoorwaarden OV-chipkaart-app TRANS LINK SYSTEMS B.V. GEBRUIKSVOORWAARDEN APP Deze gebruiksvoorwaarden (Gebruiksvoorwaarden) beschrijven de voorwaarden waaronder gebruik kan worden gemaakt van de mobiele applicatie voor de OV-chipkaart van Trans Link Systems B.V. (App).
  • Terms and conditions for use of the OV-chipkaart app

    Terms and conditions for use of the OV-chipkaart app TRANS LINK SYSTEMS B.V. APP TERMS AND CONDITIONS OF USE These terms and conditions of use (“Terms and Conditions of Use”) describe the terms and conditions under which the mobile application for the OV-chipkaart of Trans Link Systems B.V. (“App”) can be used.
  • Mijn terugreis is duurder dan mijn heenreis. Hoe kan hier een verschil in zitten?

    Mijn terugreis is duurder dan mijn heenreis. Hoe kan hier een verschil in zitten? Met de OV-chipkaart betaal je een vast basistarief en een prijs per kilometer die je werkelijk reist. Deze kosten worden afgerond tot op 100 meter. Toch kan het zijn dat er verschil zit in de prijs van een heen- en terugreis.
  • De website wordt niet goed weergegeven. Hoe kan dat?

    De website wordt niet goed weergegeven. Hoe kan dat? Als deze website niet goed wordt weergegeven of je bepaalde processen niet goed kunt uitvoeren, dan kan dat komen doordat je een verouderde browser gebruikt. Oudere browserversies zijn onveiliger en bevatten fouten die niet meer door de leverancier worden opgelost.
  • Ik betaal voor het automatisch opladen op de kaart van iemand anders. Hoe kan ik de transacties bekijken?

    Ik betaal voor het automatisch opladen op de kaart van iemand anders. Hoe kan ik de transacties bekijken? Je betaalt voor automatisch opladen op de kaart van bijvoorbeeld je kind, partner of ouder. Je kind/partner/ouder is dan kaarthouder.
  • Ik kan niet inloggen in mijn account. Wat nu?

    Ik kan niet inloggen in mijn account. Wat nu? Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je niet kunt inloggen. De meest voorkomende redenen zijn: Je hebt nog geen account aangemaakt. Je kunt heel eenvoudig een OV-chipaccount aanmaken . Je bent je inloggegevens vergeten.
  • I have lost my OV-chipkaart. What should I do?

    I have lost my OV-chipkaart. What should I do? Personal OV-chipkaart Block your personal OV-chipkaart as soon as possible. You can do this easily through your OV-chip account . We will block your personal card for further use within 24 hours of your notification. You can apply for a replacement card straight away. This costs € 11.
  • The website is not displaying correctly. Why is this?

    The website is not displaying correctly. Why is this? If this website is not displaying correctly or you cannot carry certain processes out correctly, this could be because you are using an older browser. Older browser versions are less safe and contain errors that are no longer fixed by the supplier.
  • I pay for the automatic reloading on someone else's card. How can I view the transactions?

    I pay for the automatic reloading on someone else's card. How can I view the transactions? You are the account holder if you pay for automatic reloading on a card belonging to someone else. Such as your child, partner or parent.
  • Er is een automatische incasso mislukt. Wat moet ik doen?

    Er is een automatische incasso mislukt. Wat moet ik doen? Als het niet gelukt is om het bedrag voor automatisch opladen of de kosten van een vervangende OV-chipkaart te incasseren, ontvang je een brief of e-mail van Administratie OV-chipkaart. Er volgt geen tweede incassopoging.