Je hebt gezocht op '���������������������������Talk:vb20���������������������,������������������,������������,������������,������op'
183 resultaten gevonden
Resultaten van 91 tot 100
  • Hoe verwijder ik een kaart uit mijn account?

    Hoe verwijder ik een kaart uit mijn account? Zo verwijder je een OV-chipkaart uit je account: ●      ga naar Mijn OV-chipkaarten ; ●      klik op het kruisje achter de OV-chipkaart die je wilt verwijderen.
  • Hoe wordt een OV-chipkaart gecontroleerd?

    Hoe wordt een OV-chipkaart gecontroleerd? Een kaartlezer controleert of je genoeg saldo of geldig reisproduct hebt op je kaart. Dit gebeurt bij het in- en uitchecken. Conducteurs en controleurs doen dit ook. Zij gebruiken hiervoor controleapparaten.
  • Welke kaart past bij jou?

    Welke kaart past bij jou? Ontdek de voordelen van verschillende OV-chipkaarten en kies een kaart die het best past bij jouw reisgedrag. Persoonlijke OV-chipkaart Als je vaak met het openbaar vervoer reist, dan is de persoonlijke OV-chipkaart handig. Je kunt er verschillende reisproducten tegelijk op zetten en ook gebruikmaken van abonnementen en leeftijdskorting.
  • Ik heb vergeten in of uit te checken. Hoe vraag ik mijn saldo terug?

    Ik heb vergeten in of uit te checken. Hoe vraag ik mijn saldo terug? Heb je niet in- of uitgecheckt? Bijvoorbeeld omdat het poortje het niet deed of omdat je het vergeten hebt? Dan heb je mogelijk te veel betaald. Je kunt te veel betaald saldo terugvragen op www.uitcheckgemist.nl (nieuw venster).
  • Klanttevredenheid

    Klanttevredenheid Om je steeds beter van dienst te zijn, meten wij continu de kwaliteit van onze service. Klantenservice OV-chipkaart is lid van de  Klantenservice Federatie  (nieuw venster). Ook hebben wij met hen het convenant kwaliteit klantenservice ondertekend. Dit betekent dat wij iedere maand de resultaten van onze metingen over de afgelopen maand op de website
  • OV-chip en gebruik

    OV-chip en gebruik Voordat je gaat reizen, is het handig om even te checken wat je saldo is. En welke producten er op je kaart staan. Na je reis wil je kunnen zien hoeveel de reis gekost heeft. En je wilt een overzicht van alle reizen die je hebt gemaakt. Heb je per ongeluk een check-uit gemist? Dan wil je je geld terugvragen.
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

    Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu? Wijzig het wachtwoord Je kunt je wachtwoord wijzigen. Je ontvangt dan een herstelmail op het e-mailadres waarmee het OV-chipaccount is geregistreerd. Volg daarna de instructies in de herstelmail die u heeft ontvangen. Wachtwoord wijzigen Geen toegang tot het e-mailadres? Het is mogelijk dat je OV-chipaccount
  • Hoe werkt het in- en uitchecken?

    Hoe werkt het in- en uitchecken? Aan het begin van je reis houd je de OV-chipkaart tegen het scherm van een poortje of een kaartlezer. Deze herken je aan het OV-chipkaartlogo. Staat er genoeg saldo of een geldig reisproduct op de kaart? Dan opent het poortje of geeft de kaartlezer een toegangssignaal. Ook brandt er een groen lampje.
  • Er is een automatische incasso mislukt. Wat moet ik doen?

    Er is een automatische incasso mislukt. Wat moet ik doen? Als het niet gelukt is om het bedrag voor automatisch opladen of de kosten van een vervangende OV-chipkaart te incasseren, ontvang je een brief of e-mail van Administratie OV-chipkaart. Er volgt geen tweede incassopoging.
  • Cookie statement

    Cookie statement OV-chipkaart.nl gebruikt marketingcookies om je bezoek aan onze website zo makkelijk en persoonlijk mogelijk maken. Deze willen we plaatsen om ervoor te zorgen dat je relevante OV-chipkaart advertenties op andere websites te zien krijgt. Wil je dit liever niet? Dan plaatsen we alleen essentiële- en analytische cookies, deze leggen geen gegevens vast
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10