Je hebt gezocht op '���������������������������Talk:vb20���������������������,������������������,������������,������������,������op'
183 resultaten gevonden
Resultaten van 51 tot 60
  • Mijn OV-chipkaart met studentenreisproduct doet het niet/is kapot. Wat moet ik doen?

    Mijn OV-chipkaart met studentenreisproduct doet het niet/is kapot. Wat moet ik doen? Stap 1: Controleer eerst de volgende zaken Staat er een negatief saldo op je OV-chipkaart? Zo ja, laad je saldo op. Dit doe je hier . Is je OV-chipkaart geblokeerd door veel gemiste check-uit momenten? Dit kun je controleren
  • Het weergegeven saldo klopt niet. Hoe kan dit?

    Wil je zeker weten hoeveel saldo je hebt, check dan een automaat op het station of loop langs bij een balie van een vervoerder. Het poortje of paaltje waar je in- of uitcheckt geeft ook je actuele saldo weer.
  • How do I apply for automatic reloading?

    How do I apply for automatic reloading? Would you like to always have sufficient credit? This is possible with automatic reloading. If you do not have enough credit for the boarding fare or journey costs, an amount will automatically be loaded onto your card. This will then be debited from your bank account.
  • Wat is de OV-chipkaart?

    Wat is de OV-chipkaart? De OV-chipkaart is het betaalmiddel voor het openbaar vervoer in Nederland. Met een OV-chipkaart op zak hoef je niet meer na te denken over strippenkaarten of metrotickets. Je laadt de kaart op met een saldo in euro's of je zet er een reisproduct op, zoals een enkele reis, een maandabonnement voor woon-werkverkeer of een trajectkaart. 
  • Overstappen

    Overstappen Als je overstapt, dan check je uit en check je bij het andere vervoermiddel weer in. Je betaalt in de meeste gevallen een keer het basistarief, bij de vervoerder waar je reis is gestart. Basistarief bij overstappen van bus, tram of metro Reis je op saldo en stap je binnen 35 minuten over van bus, tram of metro naar een andere bus, tram of metro? Dan betaal je
  • Nieuwe student

    Met het studentenreisproduct reis je gratis of met korting met het openbaar vervoer van en naar je opleiding. Het recht op je studentenreisproduct vraag je aan bij DUO. Je persoonlijke OV-chipkaart vraag je op deze site aan.
  • Wat wordt er gedaan met mijn gegevens als ik akkoord ga met het gebruik ervan?

    Wat wordt er gedaan met mijn gegevens als ik akkoord ga met het gebruik ervan? Wij gebruiken Google Analytics om webstatistieken bij te houden. Zo brengen we het surfgedrag van de websitegebruikers in kaart. Wij slaan geen naam, adres of leeftijd op. Op basis hiervan verbeteren wij continu onze website.
  • Ik ben 65 jaar of ouder of word binnenkort 65 jaar. Wat moet ik doen om met korting te kunnen reizen?

    Ik ben 65 jaar of ouder of word binnenkort 65 jaar. Wat moet ik doen om met korting te kunnen reizen? Om met korting te reizen heb je een persoonlijke OV-chipkaart nodig. Je kunt dan gebruikmaken van leeftijdskorting als je op saldo reist.
  • Hoe vraag ik een OV-verklaring aan?

    Betaal je zelf je reiskosten om naar je werk te gaan? Dan kun je reisaftrek aanvragen bij de Belastingdienst. Je hebt daarvoor een OV-verklaring of een reisverklaring (een bewijs dat je met het openbaar vervoer hebt gereisd) nodig. Hoe je aan zo’n verklaring komt, hangt van het soort abonnement en de vervoerder.
  • Overige vragen en antwoorden

    Overige vragen en antwoorden Heb je nog meer vragen over je OV-chipkaart en je (tijdelijke) studentenreisproduct? Kijk op  www.studentenreisproduct.nl (nieuw venster).