Je hebt gezocht op '���������������������������Talk:vb20���������������������,������������������,������������,������������,������op'
183 resultaten gevonden
Resultaten van 31 tot 40
  • Nieuws

    Nieuws Studenten opgelet! 8-aug-2018 Begin je binnenkort met studeren? Controleer nog even of je alle stappen hebt gezet om je studentenreisproduct te gebruiken! Lees meer > Jouw privacy is belangrijk 25-mei-2018 Zoals je misschien wel weet geldt sinds 25 mei de nieuwe Europese privacywet: de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG). Wij vinden jouw privacy heel belangrijk.
  • Reizen met een visuele beperking

    Reizen met een visuele beperking Voor reizigers met een visuele beperking is het vaak moeilijk om te weten of het betalen met de OV-chipkaart goed gaat. Mensen met een visuele beperking kunnen daarom kiezen uit verschillende kaarten en reisproducten om te reizen in het OV.
  • How much credit do I need to have on my pass to travel with NS?

    How much credit do I need to have on my pass to travel with NS? You will need to have at least the boarding fare on your card. Otherwise you will not be able to travel with NS. The boarding fare is €10 for passengers with an NS pass. The boarding fare is €20 for other passengers.
  • How much card balance do I need to travel with NS?

    How much card balance do I need to travel with NS? How much balance do I need to travel with NS? You need at least the boarding fee of € 20 to check in with NS. Have a subscription from NS? Then € 10 is enough. Tip : do you not want to have to worry about the card balance? Consider automatic reloading.
  • Wachtwoord wijzigen

    Wachtwoord wijzigen Het wijzigen van het wachtwoord van je account gaat als volgt: Log in op Mijn OV-chip via onderstaande link. Klik op 'Wijzig wachtwoord'. Vul je huidige wachtwoord en twee keer je nieuwe wachtwoord in. Klik op de knop 'Wijzig wachtwoord'. Je wachtwoord is nu gewijzigd.
  • Kaartinformatie

    Kaartinformatie De volgende kaartinformatie kun je bekijken: Kaartgegevens zoals naam, nummer en einddatum. Het saldo op je kaart . Of automatisch opladen aan staat en voor welk bedrag. Of er reisproducten op je OV-chipkaart staan. Of er bestellingen voor je klaarstaan op een ophaalautomaat.
  • Online bestelvoorwaarden

    Online bestelvoorwaarden De  Bestelvoorwaarden Trans Link Systems B.V.  (pdf) zijn van toepassing op bestellingen via deze website. Door het afronden van je bestelling ga je akkoord met deze voorwaarden. Dit betreft: persoonlijke OV-chipkaart automatisch opladen annuleringen en restitutie  Productvoorwaarden Reizen op saldo bij stad- en streekvervoer Saldo kan
  • Kan ik mijn persoonlijke kaart ook weer beëindigen of inleveren?

    Kan ik mijn persoonlijke kaart ook weer beëindigen of inleveren? Ja, dat kan. Let op: heb je een abonnement of reisproduct op je kaart? Haal deze van je kaart bij een balie van je vervoerder. Staat er saldo op je kaart? Dan ontvang je het bedrag binnen 15 dagen op je bankrekening.
  • When will you debit an automatic reloading amount from my account?

    When will you debit an automatic reloading amount from my account? Your OV-chipkaart will be automatically reloaded if you do not have enough credit on your card to pay the boarding fare* when you check in. Your card will be reloaded immediately with your chosen amount (€ 10, € 20 or € 50). We lend you this amount.
  • Ik heb het verkeerde profiel gekozen. Wat nu?

    Ik heb het verkeerde profiel gekozen. Wat nu? Koppelcode nog niet ingevoerd? Heb je bij de koppeling van een kaart aan je account het verkeerde profiel gekozen en heb je de koppelcode nog niet ingevoerd? Je lost dit als volgt op: Ga naar Mijn OV-chipkaart(en) ; Klik op Vraag code opnieuw aan; Volg de instructies op het scherm; Kies voor het