Je hebt gezocht op '연안부두마사지(katalk:ZA31)24시간 언제든지 예약 전지역 모두 출장가능상상코딩플러스협동조합'
18 resultaten gevonden
Resultaten van 11 tot 20
  • The website is not displaying correctly. Why is this?

    The website is not displaying correctly. Why is this? If this website is not displaying correctly or you cannot carry certain processes out correctly, this could be because you are using an older browser. Older browser versions are less safe and contain errors that are no longer fixed by the supplier.
  • I pay for the automatic reloading on someone else's card. How can I view the transactions?

    I pay for the automatic reloading on someone else's card. How can I view the transactions? You are the account holder if you pay for automatic reloading on a card belonging to someone else. Such as your child, partner or parent.
  • Reizen met een visuele beperking

    Reizen met een visuele beperking Voor reizigers met een visuele beperking is het vaak moeilijk om te weten of het betalen met de OV-chipkaart goed gaat. Mensen met een visuele beperking kunnen daarom kiezen uit verschillende kaarten en reisproducten om te reizen in het OV.
  • Veiligheid

    Veiligheid Wij vinden het heel belangrijk dat jouw gegevens en die van andere kaarthouders zeer zorgvuldig worden verwerkt en beveiligd. Daar doen wij ons uiterste best voor. Je kunt hier zelf ook actief aan bijdragen. Houd inloggegevens voor jezelf Geef je gebruikersnaam en wachtwoord voor Mijn OV-chip niet aan apps, andere websites of andere personen.
  • Er is een automatische incasso mislukt. Wat moet ik doen?

    Er is een automatische incasso mislukt. Wat moet ik doen? Als het niet gelukt is om het bedrag voor automatisch opladen of de kosten van een vervangende OV-chipkaart te incasseren, ontvang je een brief of e-mail van Administratie OV-chipkaart. Er volgt geen tweede incassopoging.
  • Hoe weet ik of een e-mail echt van jullie komt?

    Hoe weet ik of een e-mail echt van jullie komt? Het komt helaas weleens voor dat internetcriminelen de naam en het logo van de OV-chipkaart (of van Translink, het bedrijf achter de OV-chipkaart) misbruiken. Zij sturen dan e-mails waarmee ze persoonlijke gegevens van onze klanten proberen te verzamelen.
  • An automatic collection has failed. What should I do?

    An automatic collection has failed. What should I do? If it has not been possible to collect the amount for automatic reloading or the cost for a replacement OV-chipkaart, you will receive a letter or email from the OV-chipkaart Administration Department. A second collection attempt will not be made.
  • Nieuws

    Nieuws Studenten opgelet! 8-aug-2018 Begin je binnenkort met studeren? Controleer nog even of je alle stappen hebt gezet om je studentenreisproduct te gebruiken! Lees meer > Jouw privacy is belangrijk 25-mei-2018 Zoals je misschien wel weet geldt sinds 25 mei de nieuwe Europese privacywet: de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG). Wij vinden jouw privacy heel belangrijk.