Je hebt gezocht op '���������������������������Talk:vb20���������������������,������������������,������������,������������,������op'
183 resultaten gevonden
Resultaten van 1 tot 10
  • Wat moet ik doen als er meer dan € 20 op mijn verlopen persoonlijke kaart staat?

    Wat moet ik doen als er meer dan € 20 op mijn verlopen persoonlijke kaart staat? Je kunt online maximaal € 20 terugvragen. Staat er meer dan € 20 op je verlopen persoonlijke kaart? Lees verder.
  • Service op aankopen

    Service op aankopen Vragen over het bestelproces Heb je vragen of opmerkingen? Zijn er onduidelijkheden over je bestellingen of is het bestellen mislukt? Kijk bij  Vragen en antwoorden  of je vraag al is beantwoord. Staat je vraag er niet bij? Neem contact op met de Klantenservice OV-chipkaart.
  • Reizen op reisproducten

    Je kunt reizen met je OV-chipkaart door een reisproduct of abonnement bij een vervoerder te kopen. Nadat je dit product op je kaart hebt geladen, kun je ermee reizen.
  • Gegevens op kaart zijn onjuist

    Gegevens op kaart zijn onjuist Staat er een verkeerde naam, pasfoto of geboortedatum* op je kaart? Vraag een vervangende kaart aan. - Download en print het formulier; - Vul het in en stuur het samen met je oude OV-chipkaart op; - Je ontvangt binnen twee weken een vervangende kaart; - Het vervangen van een kaart kost € 11.
  • Hoe laad ik de OV-chipkaart op?

    Hoe laad ik de OV-chipkaart op? Je kunt je OV-chipkaart op verschillende manieren opladen. Je kunt kiezen voor automatisch opladen zodat je nooit meer hoeft na te denken over saldo. Of je laadt je kaart op bij een oplaadautomaat op het station. Kies voor jou de handigste manier.
  • Bus op station 1250x832

  • Hoe zet ik het studentenreisproduct op mijn kaart?

    Koppel je reisproduct en haal het op bij een automaat.
  • OV-chipkaarten op rij 1250x832

  • Hoe weet ik of er nog saldo op mijn kaart staat?

    Hoe weet ik of er nog saldo op mijn kaart staat? Daar kun je zelf niet meer achter komen, omdat de kaart al langer dan een jaar is verlopen. En van kaarten die langer dan een jaar zijn verlopen, hebben we geen gegevens meer in onze systemen. We hebben dus je kaart nodig en gebruiken speciale apparatuur om na te gaan of er nog geld op staat.
  • Waar zet ik automatisch opladen op mijn kaart (activeren)?

    Waar zet ik automatisch opladen op mijn kaart (activeren)? Nadat je automatisch opladen hebt aangevraagd, zet je het nog (eenmalig) aan op je kaart. Dit noemen wij activeren. Je doet dit bij een ophaalautomaat. Dit kan tot drie maanden na de aanvraag. Zoek een ophaalautomaat in de buurt .