Je hebt gezocht op '���������������������������Talk:vb20���������������������,������������������,������������,������������,������op'
43 resultaten gevonden
Resultaten van 1 tot 10
  • Gegevens op kaart zijn onjuist

    Gegevens op kaart zijn onjuist Staat er een verkeerde naam, pasfoto of geboortedatum* op je kaart? Vraag een vervangende kaart aan. - Download en print het formulier; - Vul het in en stuur het samen met je oude OV-chipkaart op; - Je ontvangt binnen twee weken een vervangende kaart; - Het vervangen van een kaart kost € 11.
  • Hoe laad ik de OV-chipkaart op?

    Hoe laad ik de OV-chipkaart op? Je kunt je OV-chipkaart op verschillende manieren opladen. Je kunt kiezen voor automatisch opladen zodat je nooit meer hoeft na te denken over saldo. Of je laadt je kaart op bij een oplaadautomaat op het station. Kies voor jou de handigste manier.
  • Hoe vraag ik automatisch opladen aan?

    Hoe vraag ik automatisch opladen aan? Wil je altijd genoeg saldo? Dit kan met automatisch opladen. Als je saldo niet hoog genoeg is voor het instaptarief of de ritprijs, wordt automatisch een bedrag op je kaart geladen. Dit wordt vervolgens afgeschreven van je rekening. Je kunt kiezen uit een oplaadbedrag van € 10, € 20 of € 50.
  • Reizen met saldo

    Je kunt je OV-chipkaart op verschillende manieren opladen. Bestel saldo via internet. Of laad je kaart op bij een oplaadautomaat op het station.
  • Automatisch opladen aanvragen

    Geen tijd of geen zin om in de rij te staan voor de automaat om je saldo op de laden? Ontdek dan automatisch opladen. Daarmee heb je altijd genoeg saldo op je OV-chipkaart. Je vraagt het eenvoudig online aan.
  • Ik heb een persoonlijke kaart die automatisch opgeladen wordt met € 10 en ik wil met NS reizen. Wat moet ik doen?

    Ik heb een persoonlijke kaart die automatisch opgeladen wordt met € 10 en ik wil met NS reizen. Wat moet ik doen? Reis je op saldo met NS? Je kunt gewoon inchecken. Als je incheckt met te weinig saldo voor het instaptarief, wordt de OV-chipkaart automatisch opgeladen met
  • Hoe beëindig ik mijn Studentenreisproduct?

    Hoe beëindig ik mijn Studentenreisproduct? Let op: het is je eigen verantwoordelijkheid om je studentenreisproduct op tijd te beëindigen. Doe dit vóór of uiterlijk op de tiende kalenderdag van de eerste maand waarin je er geen recht meer op hebt. Doe je dit niet, dan riskeer je een boete.
  • Steffie legt OV-chipkaart uit

    Steffie legt OV-chipkaart uit Reizen met de OV-chipkaart vindt niet iedereen eenvoudig. Daarom legt Steffie op een makkelijke manier uit hoe je met de OV-chipkaart kunt reizen. Dat doet ze op de Steffie-website. Ze gebruikt daarbij teksten en tekeningen en ze laat bezoekers oefenen.
  • Mijn OV-chipkaart met studentenreisproduct doet het niet/is kapot. Wat moet ik doen?

    Mijn OV-chipkaart met studentenreisproduct doet het niet/is kapot. Wat moet ik doen? Stap 1: Controleer eerst de volgende zaken Staat er een negatief saldo op je OV-chipkaart? Zo ja, laad je saldo op. Dit doe je hier . Is je OV-chipkaart geblokeerd door veel gemiste check-uit momenten? Dit kun je controleren
  • OV-chipkaart beëindigen

    Als je je OV-chipkaart niet meer gebruikt dan kun je je kaart stopzetten (beëindigen). Wij maken het saldo dan naar je over. Dit kan ook voor een overleden naaste.