Je hebt gezocht op '용인출장예약금【katalk:Za32】24시간 언제든지 예약 신용/믿음 안전www.za32.net●강남안마 조밤 조선의'
3 resultaten gevonden
Resultaten van 1 tot 10
  • Ik kan niet inloggen in mijn account. Wat nu?

    Ik kan niet inloggen in mijn account. Wat nu? Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je niet kunt inloggen. De meest voorkomende redenen zijn: Je hebt nog geen account aangemaakt. Je kunt heel eenvoudig een OV-chipaccount aanmaken . Je bent je inloggegevens vergeten.
  • Er is een automatische incasso mislukt. Wat moet ik doen?

    Er is een automatische incasso mislukt. Wat moet ik doen? Als het niet gelukt is om het bedrag voor automatisch opladen of de kosten van een vervangende OV-chipkaart te incasseren, ontvang je een brief of e-mail van Administratie OV-chipkaart. Er volgt geen tweede incassopoging.
  • An automatic collection has failed. What should I do?

    An automatic collection has failed. What should I do? If it has not been possible to collect the amount for automatic reloading or the cost for a replacement OV-chipkaart, you will receive a letter or email from the OV-chipkaart Administration Department. A second collection attempt will not be made.