Je hebt gezocht op '연안부두마사지(katalk:ZA31)24시간 언제든지 예약 전지역 모두 출장가능상상코딩플러스협동조합'
4 resultaten gevonden
Resultaten van 1 tot 10
  • Ik kan niet inloggen in mijn account. Wat nu?

    Ik kan niet inloggen in mijn account. Wat nu? Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je niet kunt inloggen. De meest voorkomende redenen zijn: Je hebt nog geen account aangemaakt. Je kunt heel eenvoudig een OV-chipaccount aanmaken . Je bent je inloggegevens vergeten.
  • Er is een automatische incasso mislukt. Wat moet ik doen?

    Er is een automatische incasso mislukt. Wat moet ik doen? Als het niet gelukt is om het bedrag voor automatisch opladen of de kosten van een vervangende OV-chipkaart te incasseren, ontvang je een brief of e-mail van Administratie OV-chipkaart. Er volgt geen tweede incassopoging.
  • Hoe weet ik of een e-mail echt van jullie komt?

    Hoe weet ik of een e-mail echt van jullie komt? Het komt helaas weleens voor dat internetcriminelen de naam en het logo van de OV-chipkaart (of van Translink, het bedrijf achter de OV-chipkaart) misbruiken. Zij sturen dan e-mails waarmee ze persoonlijke gegevens van onze klanten proberen te verzamelen.
  • An automatic collection has failed. What should I do?

    An automatic collection has failed. What should I do? If it has not been possible to collect the amount for automatic reloading or the cost for a replacement OV-chipkaart, you will receive a letter or email from the OV-chipkaart Administration Department. A second collection attempt will not be made.