Waarom zie ik soms niet alle of onjuiste transacties in mijn OV-reishistorie?

Algemeen

  • Je ziet transacties van treinen en metro's binnen ongeveer 30 minuten. Transacties van bussen en trams kunnen iets langer duren. Bussen en trams moeten eerst op hun standplaats komen, om de transacties naar ons door te sturen. Dit kan enkele dagen duren. 
  • Je ziet alleen transacties voor de kaarten die je aan je account hebt gekoppeld. Heb je je kaart nog niet gekoppeld? Je doet dit bij kaart koppelen. Als de koppeling geactiveerd is zie je meteen alle transacties die je hebt gemaakt tot 18 maanden terug.
  • Wij hebben nog niet alle transacties ontvangen van de vervoerder waarmee je hebt gereisd. Vervoerders hebben 62 dagen de tijd om transacties aan te leveren. Na deze periode worden transacties niet meer verwerkt en kunnen wij deze niet meer tonen in je overzicht.
  • Is de haltenaam of de naam van het reisproduct (bijvoorbeeld abonnement) niet juist? Dan raden wij aan om contact op te nemen met je vervoerder.
  • Door onderhoud of storingen kunnen transacties niet of later zichtbaar zijn.