Ik kan niet inloggen in mijn account. Wat nu?

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je niet kunt inloggen. De meest voorkomende redenen zijn:

  • Wanneer je te vaak probeert in te loggen, blokkeren we tijdelijk je account (het maakt niet uit of de poging succesvol was). Na 24 uur kun je weer inloggen.
  • Inloggen vanuit het buitenland lukt niet. Inloggen vanuit bepaalde landen is uit veiligheidsoverwegingen is geblokkeerd.
  • Je hebt een spatie achter je gebruikersnaam opgegeven toen je een account aanmaakte. Vul de spatie dan ook in bij inloggen. Wil je een andere gebruikersnaam? Wij raden je aan een nieuw account aan te maken.
  • Je hebt zes keer een verkeerd wachtwoord ingevuld. Je account blokkeert dan tijdelijk. Na twee uur kun je weer inloggen. Lukt het inloggen daarna nog steeds niet? Dan raden wij je aan een nieuw account aan te maken.
  • Er is een storing of onderhoud.
    1. Je hebt een wachtwoordreset opgevraagd en deze is naar je oude/verkeerde e-mailadres gestuurd. Wij raden je aan een nieuw account aan te maken.

    2. Kun je nog steeds niet inloggen? Neem dan contact op met Klantenservice OV-chipkaart. Wij helpen je graag verder.