Ik kan niet inloggen in mijn account. Wat nu?

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je niet kunt inloggen. De meest voorkomende redenen zijn:

  • Je hebt nog geen account aangemaakt. Je kunt heel eenvoudig een OV-chipaccount aanmaken.
  • Je bent je inloggegevens vergeten. Je kunt een nieuw wachtwoord instellen of je gebruikersnaam opvragen.
  • Je hebt een spatie achter je gebruikersnaam opgegeven toen je een account aanmaakte. Vul de spatie dan ook in bij inloggen. Wil je een andere gebruikersnaam? Wij raden je aan een nieuw account aan te maken.
  • Je hebt zes keer een verkeerd wachtwoord ingevuld. Je account blokkeert dan tijdelijk. Na twee uur kun je weer inloggen. Lukt het inloggen daarna nog steeds niet? Dan raden wij je aan een nieuw account aan te maken.
  • Er is een storing of onderhoud. Lees meer over bekende onderhoud en storingen
  1. Je hebt een wachtwoordreset opgevraagd en dit is naar je oude/verkeerde e-mailadres gestuurd. Wij raden je aan een nieuw account aan te maken.

Kun je nog steeds niet inloggen? Neem dan contact op met Klantenservice OV-chipkaart op 0900 - 0980 (gebruikelijke belkosten). Zij helpen je graag verder.