Ik heb mijn OV-chipkaart niet ontvangen. Wat moet ik doen?
De vijf dagen levertijd zijn al verstreken, maar je hebt je OV-chipkaart nog niet ontvangen. Dit kan verschillende oorzaken hebben.
Aanvraag gedaan via de website
Controleer je adresgegevens in de bevestigingsmail.
In de bevestigingsmail staat het adres waar je OV-chipkaart naartoe is gestuurd. Deze gegevens heb je zelf ingevuld.
Klopt het adres niet of is het adres onvolledig? Vraag dan via je OV-chipaccount een vervangende kaart aan.
Klopt het adres niet of is het adres onvolledig? Vraag dan via je OV-chipaccount een vervangende kaart aan.
Kloppen je adresgegevens in de bevestigingsmail? Neem dan contact met ons op.
In de bevestigingsmail staat het juiste adres. Dan is er een andere reden waarom je jouw OV-chipkaart niet hebt ontvangen. Neem contact met ons op.
Aanvraag gedaan via een formulier
Heb je een bevestigingsmail ontvangen?
Controleer daar dan je adresgegevens. Kloppen je adresgegevens? Neem contact met ons op.
Kloppen je adresgegevens niet? Vraag dan via je OV-chipaccount een vervangende kaart aan.
Kloppen je adresgegevens niet? Vraag dan via je OV-chipaccount een vervangende kaart aan.
Heb je geen bevestigingsmail ontvangen?
Neem contact met ons op. Wij zoeken uit wat er mis is gegaan.