Ik heb geen koppelcode ontvangen. Wat nu?

Code aangevraagd per e-mail

Het kan tot zes uur duren voordat je de e­-mail met de koppelcode ontvangt. Controleer ook of de e­-mail niet in je spambox is terechtgekomen. Als dit niet het geval is en je hebt na zes uur nog steeds geen e-­mail ontvangen, dan kun je de code opnieuw aanvragen. Dit kun je doen bij Mijn OV-­chipkaart(en). Wij sturen dan opnieuw een e-mail. Je kunt de code maximaal drie keer per dag aanvragen.

Let op: wij sturen de code naar het e-mailadres dat is geregistreerd bij het aanvragen van de kaart. Dit kan dus een ander e-mailadres zijn dan het adres waarmee je je account hebt aangemaakt.

Code aangevraagd per post

Wij sturen de code naar het adres dat is geregistreerd bij het aanvragen van de kaart. Het duurt maximaal twee werkdagen voordat je de brief met de code ontvangt.

Nog steeds geen code ontvangen?

Mogelijk hebben wij niet het juiste e-mailadres of adres in ons systeem. Je kunt je wijziging doorgeven aan Klantenservice OV-­chipkaart via het contactformulier of via 0900-0980 (gebruikelijke belkosten).