Ik heb een vraag over mijn abonnement. Bij wie moet ik zijn?

Met de OV-chipkaart reis je gemakkelijk in het OV. Reis je regelmatig? Dan kun je kiezen voor een maand- of jaarabonnement. De abonnementen worden uitgegeven door de verschillende vervoerders. Heb je dus een vraag over je abonnement? Wil je het abonnement aanvragen, wijzigen of stopzetten? Dan kun je terecht bij de vervoerder.



Vervoerder Telefoonnummer klantenservice Website
allGo 085-208 02 90 (lokaal tarief) www.allgobus.nl
Arriva 0800-023 25 45 (gebruikelijke belkosten) www.arriva.nl
Blauwnet zie betreffende vervoerder (Arriva of Keolis) www.blauwnet.nl
Breng 026-214 21 40 (gebruikelijke belkosten) www.breng.nl
Connexxion 0900-266 63 99 (gebruikelijke belkosten) www.connexxion.nl
EBS 0800-0327 (gebruikelijke belkosten) www.ebs-ov.nl
EBS Haaglanden 0900-500 6070 (gebruikelijke belkosten) www.ebs-ov.nl/haaglanden
EBS Voorne-Putten 0900-500 6030 (gebruikelijke belkosten) www.ebs-ov.nl/voorne-putten
GVB 0900-8011 (gebruikelijke belkosten) www.gvb.nl
Hermes 0800-022 22 77 (gebruikelijke belkosten) www.hermes.nl
HTM 0900-486 46 36 (gebruikelijke belkosten) www.htm.nl
NS 030-751 51 55 (lokaal tarief) www.ns.nl
Qbuzz 0900-728 99 65 (gebruikelijke belkosten) www.qbuzz.nl
RET 0900-500 60 10 (gebruikelijke belkosten) www.ret.nl
RRReis 085 2085212 (gebruikelijke belkosten) www.rrreis.nl
Syntus/ Keolis 088-033 13 60 (gebruikelijke belkosten) www.syntus.nl
Twents 0900-266 63 99 (gebruikelijke belkosten) www.twents.nl
U-OV 0900-525 22 41 (gebruikelijke belkosten) www.u-ov.info
Waterbus 0800-023 25 45 (gebruikelijke belkosten) www.waterbus.nl
Westerschelde Ferry BV 085-040 18 00 (lokaal tarief) www.westerscheldeferry.nl