Er is een automatische incasso mislukt. Wat moet ik doen?

Als het niet gelukt is om het bedrag voor automatisch opladen of de kosten van een vervangende OV-chipkaart te incasseren, ontvang je een brief of e-mail van Administratie OV-chipkaart. Er volgt geen tweede incassopoging.

Maak het bedrag over

Maak het verschuldigde bedrag zo snel mogelijk over. Zo voorkom je dat de schuld wordt overgedragen aan incassobureau Intrum. Het incassobureau brengt extra kosten in rekening. Ook blokkeren wij in sommige gevallen het saldo op je OV-chipkaart. Je kunt dan niet meer met de kaart reizen tot je hebt betaald.

Automatisch opladen

Gaat het om een mislukte incasso voor automatisch opladen? Maak het bedrag over naar NL03 RABO 0306 4988 55 ten name van Trans Link Systems B.V. Vermeld het debiteurennummer dat in de brief staat.

Vervangende kaart

Gaat het om een mislukte incasso voor de kosten van een vervangende kaart? Maak het bedrag over naar NL11 RABO 0306 4990 02 ten name van Trans Link Systems B.V. Vermeld het debiteurennummer dat in de e-mail/brief staat.

Is je schuld al overgedragen aan incassobureau Intrum?

Maak het verschuldigde bedrag dan over naar NL80 INGB 0000 0070 19 ten name van St. Derdengelden Intrum. Vermeld het dossiernummer dat in de brief staat die je van Intrum hebt ontvangen.

Vragen?

Heb je een e-mail of brief ontvangen van Administratie OV-chipkaart (noreplyadministratie@ov-chipkaart.nl)?
Neem dan contact op met Administratie OV-chipkaart op 0900-681 24 47 (gebruikelijke belkosten). Dit nummer is bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur.

Heb je een e-mail of brief ontvangen van incassobureau Intrum (email@intrum.com)?

Dan zijn er één of meerdere automatische incasso(s) mislukt en is je schuld overgedragen aan incassobureau Intrum. Neem voor meer informatie contact op met Intrum op 088-020 17 00 (gebruikelijke belkosten). Dit nummer is bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur.