Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?

Ben je verhuisd of heb je een nieuw telefoonnummer of e-mailadres? Als je een persoonlijke OV-chipkaart hebt, is het belangrijk dat wij de juiste contactgegevens van je hebben. Heb je een abonnement op je kaart? Geef de wijziging dan ook door aan je vervoerder.

Heb je een account met een gekoppelde kaart? Geen je wijziging dan door via je account. Je kunt je adreswijziging ook telefonisch aan ons doorgeven. Bel daarvoor 0900-0980 (gebruikelijke belkosten). Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 7.00 tot 21.30 uur en op zaterdag, zondag en feestdagen van 10.00 tot 16.00 uur.

Rekeningnummer wijzigen

Maak je gebruik van automatisch opladen en heb je een nieuw rekeningnummer? Geef de wijziging door in je account. Je geeft opnieuw een machtiging door een betaling van € 0,01 via iDEAL met je nieuwe rekeningnummer.

Gegevens op kaart zijn onjuist

Klopt de naam of geboortedatum op je kaart niet? Vraag dan een vervangende OV-chipkaart aan. Lees meer over het aanvragen van een vervangende OV-chipkaart.