Klanttevredenheid

Om je steeds beter van dienst te zijn, meten wij continu de kwaliteit van onze service. Klantenservice OV-chipkaart is lid van de Klantenservice Federatie (nieuw venster). Ook hebben wij met hen het convenant kwaliteit klantenservice ondertekend. Dit betekent dat wij iedere maand de resultaten van onze metingen over de afgelopen maand op de website tonen.

Klanttevredenheid

Klanttevredenheid februari: 7,6
Dagelijks vragen wij een 1 op de 10 bellers naar hun ervaring met onze klantenservice. Anoniem geeft de beller onze klantenservice een waardering voor de oplossing, de klantvriendelijkheid en de deskundigheid van het contact. Dit is op een schaal van 1 tot 9. 
De uitkomsten van deze metingen gebruiken wij om de service of onze processen verder te verbeteren.

Bereikbaarheid

Onze medewerkers namen de afgelopen maand (februari 2017) gemiddeld binnen 14 seconden de telefoon aan.