Service en contact
Waar kunnen we je mee helpen?
Meldpunt nepmails (phishing)
Ontvang je een e-mail van OV-chipkaart die je niet vertrouwt? Laat het ons weten door de phishing e-mail (indien mogelijk als bijlage) door te sturen naar valse-email@ov-chipkaart.nl
Lees hier meer over phishingmails
Gebruik dit e-mailadres niet wanneer je een vraag over je OV-chipkaart hebt. We zullen je vraag niet beantwoorden.
Direct contact opnemen
Bereikbaar op werkdagen van 7.00 tot 21.30 uur en op zaterdag, zondag en feestdagen van 10.00 tot 16.00 uur.
Tel: 0900-0980 (gebruikelijke belkosten*)
Let op: stel je je vraag via het online contactformulier dan kan het tot 3 werkdagen duren voordat je een antwoord krijgt.
Je kunt het contact-formulier niet gebruiken voor een verlies/diefstal melding!
Postadres
Je hebt het snelst antwoord op je vraag als je belt of het contactformulier gebruikt. Heb je toch liever schriftelijk contact, gebruik dan het onderstaande adres.
Klantenservice OV-chipkaart
Postbus 365
3800 AJ Amersfoort
Een klacht indienen?
*Bel je vanuit het buitenland? Dan kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Dit is afhankelijk van je provider en vanuit welk land je belt. Gebruik voor België, Duitsland of Luxemburg onderstaande telefoonnummers. Dit zijn vaste nummers. Je betaalt hiervoor het lokale tarief dat in het land geldt. Goed om te weten: de telefoonnummers kloppen zoals vermeld. Je hoeft de landcode niet te vervangen voor +31. België +32 2 808 15 24 Duitsland +49 30 30 80 81 70 Luxemburg +35 22 787 25 35