Saldo terug van actieve kaart

Saldo van een anonieme of persoonlijke kaart die nog niet verlopen is, kun je terugvragen bij de balie van een vervoerder. Je kunt ook een formulier gebruiken, maar dan moet je de kaart opsturen en kun je 'm later dus niet meer gebruiken.

Terugvragen bij balie

Wil je alleen je saldo terugvragen, maar je kaart later nog kunnen gebruiken? Vraag dan je saldo terug bij een balie. Vind een balie bij jou in de buurt.

Goed om te weten:

  • Je kunt alleen bij een balie terecht als het saldo lager is dan € 30;
  • Als je gebruikmaakt van automatisch opladen, dan moet je dit eerst stopzetten;
  • Neem een identiteitsbewijs mee.

Terugvragen via formulier

Staat er meer dan € 30 op je kaart, dan kun je je saldo alleen terugvragen door je kaart met een formulier op te sturen. Je kaart wordt dan beëindigd.

Persoonlijke kaart

Stuur dit formulier samen met je kaart naar ons op.

Anonieme kaart

Stuur dit formulier samen met je kaart naar ons op.