Achteraf Betalen voor Consumenten via één loket

Je kunt je op dit moment tijdelijk niet aanmelden voor Achteraf Betalen voor Consumenten (ABC). We werken eraan om dat mogelijk te maken. Binnenkort kun je je op deze website aanmelden voor deze dienst. Interesse? Stuur een e-mail naar serviceABC@ov-chipkaart.nl. Dan houden we je op de hoogte.

Huidige klanten

Maak je al gebruik van ABC? Dan vind je sinds december alles over ABC op deze website. Je hebt nu nog maar één account nodig voor al je OV-chipkaartzaken. In je persoonlijke account vind je de informatie over je contract je gemaakte reizen van december 2016 en de periode erna. Log in om je gegevens te bekijken.

Vanaf februari kun je ook je facturen downloaden via je account. De website www.achterafbetaleninhetov.nl is sinds 1 januari niet meer online.

Tijdelijk speciale helpdesk

ABC-klanten met vragen kunnen contact opnemen met de speciale helpdesk. Deze Klantenservice ABC is bereikbaar via serviceABC@ov-chipkaart.nl of 033-330 24 10 (lokaal tarief, bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur).

Dit product wordt aangeboden door de RET.