Contact

Klantenservice OV-chipkaart beantwoordt graag uw vragen.

Vraag over OV-chipkaart

Heeft u vragen over uw OV-chipkaart en staat het antwoord niet bij het onderdeel vragen en antwoorden of ergens anders op deze site? U kunt uw vraag snel en gemakkelijk stellen via het contactformulier

Of neem contact op met Klantenservice OV-chipkaart op 0900-0980 (€ 0,10 p.m.). Bereikbaar op werkdagen van 7.00 tot 21.30 uur en op zaterdag en zondag van 10.00 tot 16.00 uur.

Twitter

U kunt ook contact met ons opnemen via Twitter. Stuur uw tweet naar @OVchipkaart. Het webcareteam is bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur.

Vraag of klacht over product, reizen of gebruik

Met een vraag of klacht over een reisproduct (bijv. abonnement of dagkaart) of het gebruik van de OV-chipkaart in trein, bus, tram of metro neemt u contact op met uw OV-bedrijf. Zij zullen uw vraag of klacht beantwoorden.

Suggestie of klacht over de OV-chipkaart? 

Laat het ons weten via het contactformulier.

Klantenservice OV-chipkaart wil graag dat u tevreden bent over de dienstverlening en doet er alles aan om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Indien nodig, worden de dienstverlening en (interne) processen aangepast. Zie ook de klachtenprocedure Klantenservice OV-chipkaart.