Heeft u in de week van 23 mei 2022 per formulier een nieuwe of vervangende OV-chipkaart besteld en zijn er dubbele kaartkosten afgeschreven? Dan wordt het te veel betaalde bedrag aan het einde van de week teruggestort op uw rekening.Het verschilt per bank wanneer dit op uw rekening staat.
Onze excuses voor het ongemak.
Ik heb een vraag
Mijn OV-chip
Met een OV-chipaccount heb je altijd en overal inzicht in je reizen, reiskosten, saldo, abonnementen en de status van je kaart. In Mijn OV-chip kun je ook een heleboel zelf regelen, zoals het blokkeren en vervangen van je kaart of het wijzigen van je gegevens.
Ben je vergeten uit te checken?
Heb je niet in- of uitgecheckt? Dan heb je mogelijk te veel betaald. Je kunt te veel betaald saldo terugvragen via www.uitcheckgemist.nl.
Het kan soms even duren voordat een rit zichtbaar is. In de meeste gevallen binnen 15 dagen. Meer informatie.
Uitcheck Gemist Alert
OV-chipkaart e-mailservice
Vraag of hulp nodig?